Klantenservice

Bestellen & betalen

Bestellen


Een boek zoeken
In onze webshop staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kun je een term invullen om te zoeken in ons assortiment.

Een bestelling plaatsen
Bestellen gaat via een paar eenvoudige stappen:
• Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’ of direct bestellen.
• Stap 2: Klik op ‘Bestellen’. (Of winkel even verder door een nieuwe zoekopdracht uit te voeren.)
• Stap 3: Controleer de gegevens van je bestelling. Winkelwagentje: Hier zie je wat er in je winkelwagentje zit. Mijn gegevens: Indien het bezorgadres afwijkend is, kun je het hier aangeven. Klik op 'Bezorgadres wijzigen' om het gewenste adres in te vullen.
• Stap 4: Klik zodra al je gegevens correct zijn op ‘Volgende’.
• Stap 5: Selecteer de gewenste betaalwijze en volg de procedure op het scherm.
• Stap 6: Maak je bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

Een bestelling annuleren
Om je bestelling te annuleren moet je contact opnemen met ons klantenservicecentrum, te bereiken op telefoonnummer 020-5518731 ( maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur). De medewerker klantenservice zal met jou de levering en eventuele terugstorting bespreken. Omdat de uitlevering bij bestelling direct in gang gezet wordt, is het soms niet te voorkomen dat je het boek toch eerst ontvangt.

Meer dan 10 stuks
Wil je een bestelling plaatsen van 11 of meer stuks van hetzelfde artikel? Dan moet je contact opnemen met ons klantenservicecentrum, te bereiken op telefoonnummer 020-5518731 ( maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur).

Betalen


Betaalmethode (en uitleg)
Je kunt op één of meer van de volgende manieren betalen:
• Via acceptgiro (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij het pakje dat je ontvangt, zit een factuur met acceptgiro voor je bestelling. Deze acceptgiro kun je op de gebruikelijke wijze invullen en bij je bank afgeven. Ook kun je deze acceptgiro via telebankieren of internetbankieren voldoen. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Zo kunnen we je betaling snel en correct afhandelen. Je betaalt pas als je de bestelling hebt ontvangen. Met deze betaalmethode is geen afwijkend bezorgadres mogelijk.
• Via creditcard (Visa en MasterCard). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij maken gebruik van Buckaroo Payment Service Provider.
• Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internetbetaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je internetbankiert, kun je direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Wij maken gebruik van Buckaroo Payment Service Provider.

Factuur
Als je bij je bestelling een factuur ontvangt waar geen bedragen op staan, dan kun je deze als pakbon beschouwen. Dit is bijvoorbeeld het geval als je een ander factuuradres dan afleveradres hebt ingevuld. De daadwerkelijke factuur waar het bedrag op staat, heb je via e-mail ontvangen.

Kopie factuur
Indien je een kopie factuur wenst te ontvangen, dan kun je deze opvragen bij ons klantenservicecentrum onder vermelding van je ordernummer. Het klantenservicecentrum is te bereiken op telefoonnummer 020-5518731 ( maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur).

Betalingsherinnering
Wanneer je een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor de betreffende bestelling nog geen betaling van je ontvangen. Nadat je betaald hebt, duurt het 10-15 werkdagen voordat wij je betaling verwerkt hebben. Als je de betaling langer geleden hebt voldaan, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met ons klantenservicecentrum. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk je ordernummer te vermelden of bij de hand te houden als je ons belt.

Informatie over artikelen


Prijzen
Alle op deze website genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Contactinformatie

E-mailadres

zwijsenwebshop@wpg.nl

Telefoon

020-551 87 31
(gebruikelijke belkosten)

Postadres

Uitgeverij Zwijsen BV
Postbus 805
5000 AV Tilburg

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30 - 17 uur