Veelgestelde vragen Sinterklaasjournaal-lespakket

Heb je een vraag rondom het Sinterklaasjournaal-lespakket? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mail naar sinterklaaslespakket@zwijsen.nl, of bel 088 – 118 2056. De medewerkers van de klantenservice zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.00 uur. Je kunt het pakket bestellen van 1 september t/m 30 september via dit bestelformulier.

Aangepaste openingstijden van 11 t/m 15 november

In de eerste week van het Sinterklaasjournaal kan het voorkomen dat je een vraag hebt die je, voor je de klas in gaat, beantwoord wilt hebben. Daarom is Klantenservice van 11 t/m 15 november vanaf 8.00 uur geopend. Vóór en na die week gelden de gewone openingsuren.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de schoolgegevens wijzigen?

De schoolgegevens worden automatisch getoond nadat je je school hebt geselecteerd in het zoekveld.

Kloppen de adresgegevens niet?

Neem dan contact op met de Zwijsen Klantenservice. 

Klopt het factuur e-mailadres niet?

Dit kun je direct aangeven in het bestelformulier

  1. Kies voor het tweede keuzerondje 'Het veld is leeg of het factuur e-mailadres is niet geschikt voor facturering aan mijn school.'
  2. Vul vervolgens het juiste factuur e-mailadres in.

Ik weet niet of onze school al een bestelling heeft geplaatst. Hoe kom ik daarachter?

Je kunt mailen naar sinterklaaslespakket@zwijsen.nl of bellen met de klantenservice op telefoonnummer 088 – 118 2056.

Ik ben particulier en ik wil een lespakket bestellen. Kan dat?

Nee dat is helaas niet mogelijk. Dit pakket is specifiek gemaakt voor basisscholen in Nederland. Vanaf november kan je wel terecht op onze speciale Sinterklaaspagina (www.zwijsen.nl/sinterklaas) voor leuke boeken, spellen en gratis downloads voor in de Sinterklaasperiode.

Kan ik het lespakket ook gebruiken in combinatieklassen?

Zeker kan dat. Je bent vrij om de opdrachten te kiezen die het beste bij jouw groep passen.

Wanneer ontvang ik mijn pakket(ten)?

Je ontvangt de door jou bestelde pakketten begin november. Het pakket wordt verzonden met Sandd.

Let op: Het pakket zal twee keer worden aangeboden. Als er niemand op school is om het in ontvangst te nemen, krijg je een briefje in de bus en zal het pakket naar het dichtstbijzijnde pick up point van DHL worden gebracht. Daar kun je het dan ophalen.

Wanneer krijg ik de factuur?

De digitale factuur wordt bij levering van het pakket (begin november) gemaild naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven op het bestelformulier.

Meer vragen

Kan ik het pakket ook op een school buiten Nederland laten bezorgen?

Dat gaat helaas niet. We kunnen dan niet garanderen dat het pakket er op tijd zal zijn.

Kan ik de factuur ook per post ontvangen?

Nee dat is helaas niet mogelijk. Geef op het bestelformulier het e-mailadres op dat je school gebruikt voor facturatie. De digitale factuur wordt bij levering van het pakket gemaild naar het opgegeven e-mailadres.

Wanneer kan ik starten met het lespakket?

Je start met het lespakket op 11 november, tegelijk met de eerste uitzending van het Sinterklaasjournaal.

Hoeveel tijd kost dit lespakket in de klas?

Dit pakket heeft een minimale voorbereidingstijd. In de klas kun je het lespakket zo intensief gebruiken als je zelf wilt. Ook als je kiest voor inzet van slechts een deel van de opdrachten, blijft de strekking van de lessen in stand. Zo pas je het pakket gemakkelijk in in jouw lesprogramma.